4., 7. ročník – Mgr. Andrea Bidmonová

PREVENCE – pracovní listy

Instrukce

Kybersvět_-_pracovní_listy_prevence_7.ročník

Líbí,_nelíbí_-_pracovní_listy_prevence_4.ročník

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_15.6.

Zadani_ukolu_7._rocnik_15.6.

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_8.6.

Zadani_ukolu_7._rocnik_8.6.

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_1.6.

Zadani_ukolu_7._rocnik_1.6.

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_25.5.

Zadani_ukolu_7._rocnik_25.5.

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_18.5.

Zadani_ukolu_7._rocnik_18.5.

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_4.5.

Zadani_ukolu_7._rocnik_4.5.

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_27.4.

Zadani_ukolu_7._rocnik_27.4.

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_20.4.

Zadani_ukolu_7._rocnik_20.4.

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_14.4.

Zadani_ukolu_7._rocnik_14.4.

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik_1.4.

Zadani_ukolu_7._rocnik_1.4.

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik

4.trida_vlastiveda_-_co_se_muze_stat

Prirodoveda_4._trida_-_jaro_na_zahrade

 

Zadani_ukolu_7._rocnik

AJ_pracovni_list_rodina_7.rocnik

CJ_pracovni_list_slovesa_7.rocnik

Dejepis_-_zapisy_7._rocnik

M_pracovni_list_7.rocnik

opakovani_Kraj_Vysocina,_7._trida

 

 

Zadani_ukolu_4._rocnik

 

Zadani_ukolu_7._rocnik

 

 

Přírodopis

jaro_-_4._třída

Prirodoveda_4._trida_-_jaro_na_zahrade

prirodoveda4_-_rostliny,_telo_rostlin

Prirodoveda_4._trida_-_plody_a_semena

prirodoveda4._trida_-_jarni_kvetiny

př5-_20.4.ze_života_rostlin

Př4_opakování_rostliny

les_-_stromy

přírodověda_4,_třída_-_les_-_rostliny,_živočichové

Pr4_-_zivocichove_a_vyznam_lesa_21._tyden

pr._4._trida_leto

Pr4._trida_-_pole_a_zahrada

Pr._4_-_Voda_a_ochrana_prirody

 

 

7.ročník – jinany a jehličnany, listnaté stromy a keře

učebnice+pracovní sešit (pokud není PS, tak do sešitu název a nakreslit obrázek)

 

Vyučování v České televizi: UčíTelka

Program vysílání ČT2 pro žáky

  1. a 2. stupně ZŠ v týdnu od 23. do 27. března 2020

Středa 25. března 2020 od 9.00 hodin (bloky po 30 minutách)

  1. Pozorujeme klíčení semen, poznáváme květiny
  2. Ekosystémy na jaře

 

Úkoly na duben

učebnice+pracovní sešit (pokud není PS, tak do sešitu název a nakreslit obrázek) datum:

  1. Přírodopis                                                         datum:

– ovocné stromy, ovocné keře                                                           1.

– pěstování ovocných stromů a keřů, ovoce                          7.8.

– hospodářské rostliny                                                            14.15.

– okrasné, cizokrajné                                                              21.22.

– jedovaté, léčivé                                                                   28.29.

 

7.r.Ovocne_stromy_a_kere

 

Úkoly na květen

učebnice+pracovní sešit (pokud není PS, tak do sešitu název a nakreslit obrázek) datum:

  1. Přírodopis datum:

– lesní byliny a plody                                                             5.6.

– společenstvo lesa, význam lesa                                           12.13.

– společenstvo vod a mokřadů                                               19.20.

– společenstvo luk a pastvin                                                  26.27.

7.A+7.r.Společenstva

 

Úkoly na červen

učebnice+pracovní sešit (pokud není PS, tak do sešitu název a nakreslit obrázek) datum:

– společenstvo polí a sídel  2.3.

– chráněné druhy rostlin a živočichů v okolí Lanškrouna 9.10.

– závěrečné opakování učiva (doplnění PS)  16.17.

přírodopis_6.6.A.7.7.A

 

 

 

Vlastivěda

jak_se_chovat_na_silnici_vl.4

4.tridavlastiveda_-_co_se_muze_stat

vlastiveda_4._rocnik_30.3.

vl4-velikonoce

Vl4_-lanskroun_a_okoli

Vl4_-_pamatne_objekty_v_obci

vl4_-_pamatky_v_krajine

PL_4._a_5._tr._Den_vitezstvi

Vlastiveda_4._tr_-_pohadky_a_povesti

vl4_-_jak_se_zilo_drive_a_dnes

vlastiveda_-_dopravni_vychova

vl4-opakovani1

 

 

Výchova k občanství

výchova_k_občanství20,3,

vychova_k_obcanstvi_7._trida_27._3.

vo7prace_za3.4.

vo7_-_ochrana_přírody,_třídění_odpadu_17.4.

vo7_-národnostní_menšiny_-_24.4.

VO7_rasismus_a_xenofobie

vo7_opakovani_rasismus

VO7_-_trestní_odpovědnost

VO7_-_sikana,_tyrani,_zneuzivani

 

 

 

Fyzika

Fyzika pro 7. ročník, opakování téma zvuk a hudební nástroje.
Koukněte třeba na video:
https://decko.ceskatelevize.cz/ja-budu-einsteinem
nebo na další pokusy:)

https://www.youtube.com/watch?v=CpX7RS4tldo

Správné odpovědi v pracovním sešitě:
13/1 pes, pták
13/2 U zpěvačky  krk (zazpívej tón a sáhni si na krk), housle – struny a smyčec, sbíječka
13/3 hrom je 3 s za bleskem, tedy tři kilometry za 9 sekund(3.3), 6 km za 18 s, 9 km za 27 s
14/4 místo, kde uhodilo je nad 2 km
14/1 nejnižší tóny dává největší nástroj (basa – 1), nejvyšší tóny dává nejmenší nástroj (housle – 4). Ostatní podle velikosti
14/2 čím vyšší tón, tím vyšší počet kmitů – flétna hraje nejvyšší tóny – 1500 kmitů, hoboj (ten nástroj vpravo, 500 kmitů) a tuba – ten největší nástroj – 100 kmitů za sekundu
Procvičujte, zpívejte si:)
Možná jste si všimli, že sami sebe slyšíme jinak . Zkuste si nahrát svůj hlas – nemusíš zpívat, můžeš mluvit, číst,… a poslouchej jak zní.
Mám se totiž vlastní hlas ozývá také v hlavě, ale z nahrávky ho slyšíme jen ušima a máme proto jiný hlas. 🙂
Pracovní sešit si podle správných odpovědí zkontroluj a doplň.
Fyzika_7.rocnik_15.4.
Fyzika_22.4._7.ročník
Fyzika_29.4.
Fyzika_6.5.
Fyzika_20.5.
Fyzika_27.5.
Fyzika_tryskove_motory7

Provozní doba

(pokud není stanoveno jinak)

Fotogalerie

  • Adresa pro doručování dokumentů:
  • Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140
  • nám. A. Jiráska 140
  • 563 01 Lanškroun
  • IČ: 708 46 944
  • Úřední hodiny podatelny: 8.00 – 14.30 hod.
  • Elektronická adresa podatelny: reditelka@zslanskroun.cz
  • ID: 33ntijm
  • Přehled datových formátů dokumentů, ve kterých přijímáme dokumenty v digitální podobě: PDF
  • SMS, MMS jako dokumenty nepřijímáme.
  • Pověřenec pro ochranu osobních údajů (DPO podle článku 37 nařízení GDPR) Tomáš Urban.